Wednesday 7 December 2011

ICPCC

Imorgon har jag en Initial Child Protection Case Conference igen, det var länge sedan sist och jag känner mig lite nervös, vilket är lite löjligt antar jag. Men att presentera en rapport inför runt 10 personer gör iaf mig lite nervös. Sen vet jag inte vad som hänt med en av familjemedlemmarna heller, jag misstänker att hon kanske inte kommer och då måste vi troligen gå till domstol med ärendet. Jag är verkligen inte i en sinnesstämning eller har energinivåerna att göra så mycket mer just nu.

Jag har varit ganska utsliten och cynisk ett par veckor nu, trist.

2 comments:

  1. Behöver din hjälp.
    Har du någon email adres man kan nå dig?
    De gäller jobb i london som socionom arbetare?

    Supersnubben11@hotmail.com
    Mvh Clement

    ReplyDelete
  2. hejs, jag är ledsen jag missade din fråga, jag trodde jag hade min email offentlig, men icke :( Nu är den dock det, du är välkommen att emaila.

    Annars kan du också läsa och fråga i dessa forum, jag är lite aktiv där, men de är dock i sig själva är ganska döda..

    http://www.socionomer.se/forum/viewtopic.php?t=25

    http://www.socionom.net/

    under internationellt socialt arbete finns en tråd.

    ReplyDelete