Saturday 19 October 2013

Lördag

Det har varit ganska mycket under ett par veckor nu, både på jobbet med med utbildning. Det känns och min hjärna är lite svampig för tillfället.

Problemet är att jag har en ganska stor utredning som jag måste få in på Fredag, det handlar om fyra barn och tre inblandande föräldrar.

Mina två kollegor i ärendet är lite långsamma denna gång också, jag har inte fått allt jag behöver från dem ännu. Jag är lite efter själv också, både för det är mycket arbete och jag har varit väldigt upptagen med massa annat... nästa vecka kommer inte bli roligt, men när det är över så lugnar det ner sig lite till. Jag ska dock och ge bevis i domstol igen i mitten av November, detta ärende är väldigt komplext och svårt, så det lär inte bli en lek precis heller.

Jag hoppas även på lite jobbnyheter under de nästa veckorna, kanske lite mer terapi framöver! Mer om det senare.

No comments:

Post a Comment