Monday 2 September 2013

Jobbigt humör del 2

Jag känner mig fortfarande generellt låg i humöret, om det nu är en bra formulering på Svenska. Jag var väldigt nere igår och ville mest stanna i sängen, jag var även väldigt trött och somnade till flera ggr under dagen när jag låg och läste.

Även idag på jobbet ville jag mest vara tyst, sitta och skriva och lyssna på musik. Jag hade inget klientmöte alls idag så det passade ju med mitt mående. Dock brukar jag ju vara ganska pratsam på jobbet så direkt jag inte tjatar på så frågar folk mig om jag är ok, vilket jag väl är men jag vill inte vara så social.

Jag har en känsla av att jag kommer vara lite tillbakadragen hela denna vecka, jag måste dock lägga in mer musik på min iphone, jag börjar bli lite trött på den jag har. Jag har även som tur är inte så många klientmöten under veckan, så jag kan fokusera på att skriva upp tidigare intervjuer, summera bakgrundsinformation till ett par utredningar jag har, läsa relevanta böcker samt lyssna på musik.

Just nu lyssnar jag mycket på en tjej som jag upptäckte nyligen, albumet jag lyssnar på är dock snart tre år gammal så jag är musikaliskt efter som vanligt.

Asa-Baby Gone.

No comments:

Post a Comment