Monday 5 August 2013

Jobbigt humör

Det var en jobbig dag idag av någon orsak, det var inget speciellt som hände men jag kände mig ganska nere hela dagen. Det var en planerat gemensamt klientmöte idag med gruppens familjeterapeut, men familjen kom inte, iofs kände jag mig ganska nere redan innan det så det är väl något annat som lurar i bakhuvudet.

Jag har även sovit dåligt ett par nätter igen, min terapeutkollega ska köra en detox under en vecka, jag tror jag ska testa det med, rensa ut lite gifter kanske hjälper.

2 comments:

  1. Hej! Har du nåt specifikt inlägg som du kan hänvisa till där du berättar om din resa från Sverige till att utbilda dig till socionom i England?

    Jag planerar att plugga till psykoterapeut. Jag bor för tillfället i Sverige men skulle vilja vidga vyerna lite och flytta till England.. Det skulle vara otroligt uppskattande med lite inspiration och vägledning, du anar inte! /Elin

    ReplyDelete
  2. Jag har nog inte berättat något om hur jag hamnade där jag hamnade, det kanske vore något att fundera över att beskriva. Jag tog dock min socionomexamen i Sverige och arbetade där ett par år innan flytten till London.

    ReplyDelete