Sunday 23 October 2011

halsont igen

Det verkar som jag fått min årliga halsont/halsinfektion igen. Den brukar dyka upp vid denna tid ungefär varje år, ofta blir det inte så farligt men jag brukar vara ganska utslagen ett par dagar, upp till en vecka. Jag har ju nu tagit ledig från jobbet under en vecka för att kunna plugga lite, men det verkar ju nu inte hända då. Hmm.

Jag ska se hur jag mår imorgon, men går det inte så får jag nog söka en liten förlängning på denna inlämningsuppgift jag har....grrr.

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Hej! Läser din blogg och tycker den är riktigt givande! Jag går min första termin för att bli socionom på su i stockholm nu. Jag har dock bott i london ett år och vill tillbaka så snart som möjligt!

    Min pojkvän studerar banking på Cass business school i ldn vilket ju gör att jag är där näst intill varje helg!Jag har inga som helst socionomkontakter i london och tycker därför det skulle vara super kul och intressant att ses över en kaffe någongång!!

    Om du är intresserad så adda mig på facebook så snackar vi mer där :)

    Mvh Vera Ally

    ReplyDelete
  3. Tack för att du uppskattar min lilla blogg :)

    Jag är väldigt sällan på Facebook, men du får gärna emaila mig.

    ReplyDelete
  4. Vad är din mail?:)Jag kommer till ldn den 18! Vore kul att hinna med en kaffe!

    ReplyDelete