Tuesday 25 August 2009

lite trötter

Jag sitter här och skriver på min rapport, den där som skulle varit klar i Fredags. Jag börjar bli klar, dock så saknar jag lite information som är på kontoret så det blir helt klart imorgon hoppas jag.

Jag har tre besök imorgon innan 12.00 så jag har en del att göra, dock tänkte jag gå till kontoret lite tidigare och skriva det sista så min handledare kan läsa det innan jag sänder det till mötesledaren, "child protection chair" tror jag den formella titeln är. Den är en som har som enda uppgift att leda dessa möten, de har mycket att göra. Sedan har jag en till rapport jag måste vara klar med på Fredag, det är bank holiday (röd dag) här på måndag, så jag måste sända den på fredag.

I stort handlar denna rapport om ett familj där mamman har diagnosen OCD, med allt det nu innebär. Just nu önskar jag att jag hade en av de där böckerna jag beställt hehe. Om inte annat för att få lite termer att slänga runt med. Konferensen är nästa Tisdag, en dag då jag inte jobbar så jag kommer inte vara där, vilket retar min handledare lite för då måste hon vara där ensam. Jag kan förstå det är lite jobbigt för henne, hon kan ju inte ärendet som jag. Men detta datum bokades innan jag ens hade fått ärendet så jag kan ju inte göra nått åt det liksom.

Nåja, tre dagar på jobbet, sen är det Paris ett par kvällar! Tänkte ta med min kamera så det kanske blir lite bilder här.

No comments:

Post a Comment